Redovisningen

Då var det klart, äntligen redovisat och det är bara en liten smärre finljustering som ska göras i morgon, sedan är det klart!!! Skönt skönt!
men själva redovisningen gick katastrofalt för mig, kändes som om jag aldrig gjort ett så dåligt framtränade förr..  I morgon ska jag å Hanna träffas lite, å tilde förståss! Ska bli kul!! Fick lust att åka med dom hem , men jag är fortfarande i valet och kvalet, får fundera lite tills i morgon,  hade ju tänkt stanna här i helgen, och tjejerna här nere tycker det e kul om jag stannar, Stefan jobbar ju ändå på lördag, men mamma skulle baka peppisar och säger säkert inte nej till lite hjälp! Vi får se.

Nä,  nu ska jag göra ett par mackor och en kopp te och lägga mig i soffan bredvid avdentljusstaken å läsa lite i min skönlitterära bok (tänka sig, jag läser inte skolböcker..... Imponerade och sååååå skönt, douglas och giddens och dom andra kan slänga sig i sjön, iaf efter i morgon).

Puss puss

Kom på att jag nog skippar träningen idag oxå, vill inte ut i regnet mer, blev sjöblöt på vägen hem från skolan ju! Å det luktar peppisar i hela huset, myyyysigt! Nja, nu räcker det för denna gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback