Myst med Hanna å Tilde

Jag å hanna å tilde har varit på eurostop ett par timmar och shoppat lite och fikat på espresso house. Hanna köpte jätte söta julaftonskläder till tildisen!! röd kjol med hjärtan och en vit blus och vita strumpor!! Sååååå söt hon kommer att bli! Tildisen fick oxå en nya overall i storleken större, hon kommer drunkna i den nu ett tag med snart passar den nog, hon växer ju som bara den den lilla tjejen, som snart e stor!

Innan eurostop så träffades jag och h-m i skolan och fixade i ordning vårt arbete och lämnade inte det, Mkt nöjd tror jag!! (återstår väl å se förresten om ett par veckor då vi får tillbaka det)

Jag har inte bestämt hur jag ska göra i helgen än :/ Jag vill ju hem å mor min tycker ju alltid att jag ska åka hem... Pappa ville åka på julmarknad på Tvp skyttlar i morgon å tyckte att jag kunde åka med! Det hade varit mysigt.. Lutar lite å det å så kan jag å stefan försöka komma ner hit på kvällen sen ist! Vi får se. Hade tänkt gå på stan i dag ju, man jag har ingen lust, vet inte alls vad jag ska köpa för julklappar till folk dessutom har jag inga pengar... Köpte iaf vodka på systemet ute på Eurostop som jag ska göra julsnaps på å ge till pappsen i jul klapp! och jag är dessutom trött.. idag igen (what a surprice)

Nähä, puss puss! Nu får jag hitta på nåt vettigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback