Lunch

Då sitter man här vid datorn och äter lunch... Lunch vid datorn... Hade tänkt äta vid bordet i dag men det e så trist när man e själv. Tur jag oftast har sällskap när jag äter, annars hade väl datorn vid det här laget varit kladdig :P Jag åt iaf laxpytt till lunch och konstigt nogluktade det jul när jag stekte den... måste varit någon konstig association som min hjärna gjorde där.. Lax man kan ha på julbordet tillsammans med lukten av pepparkakor som fortfarande finns i lägenheten här måste ha blivit till jullukt i min hjärna. Knasigt! Kanske blir laxpytt på julbordet nästa år!!

Jag har iaf varit i skolan idag, börjat en ny kurs, så spännade!! Personalekonomi, me like!! (kanske inte runt jul just men men det är ju inget jag kan göra ngt åt). Det var genomgång av grundbegrepp i företagsekonomi i dag och jag kände åtminstone igen allt, sååå underbart kul att slippa j*vla teorier och gubbar å skit denna gången! Känner mig just nu väldigt inspirerad, så jag borde kanske sätta mig å kika på anteckningarna igen. det ska jag göra strax! Å dricka kaffe tror jag!

I kväll ska vi antagligen ut å käka tjejerna här, vet inte vart men vi ska gå ut och äta ihop istället för att ge julklappar till varandra, väldigt bra initiativ tycker jag! Ska försöka hinna träna innan. Det får bli spinning å core i dag tror jag för pumpen hinns inte med när vi ska käka ute. Tänkte ev prova combat i morgon och pump på onsdag.. Äsch man vet aldrig hur det blir, kanske inte ens orkar mig ut i regnet igenidag... Det regnar förövrigt tok mkt i dag. OJ vad jag blev blöt på vägen hem från ksolan. Dit oxå för den delen. Usch å fy, min fråga är alltså, var är snön??? (det är nog tur att inte allt detta som regnar ner är snö för då hade det väl varit två meter snö nu....)

Kanske ska lägga in en söt bild från helgens fest, orkar inte skriva nåt mer om den just nu. Men här kommer en bild iaf.

129941-14

Jag får pussar av Sandra å kossan som blev halshuggen på festen här! Överlycklig, ja visst!!


Nä nu blir det kaffe å lite plugg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback