Julpynt

Har fixat lite adventsmys här i halmstad, det är väl egentligen inte julpynt, utan adventspynt, men jag tycker det låter så  dumt, julpynt låter mysigare!
Jag fick expert hjälp dagen till ära, baby hjälpte till, gick jätte bra :P Bildbevis har jag tom!
129941-13

I går va vi på julbord. Mys med julmat, inte så märkvärdigt egentligen, men så SJUKT varmt. Höll på att svettas i hjäl i min nya fina stickade klänning...  Men fin va ju, bildbevis på det med :P

129941-12

I eftermiddag/kväll blir det julskyltning me Stina å Sandrew. Dom kommer snart, och i morgon blir det nog bodypump tror jag.Känner inte av halsen längre, skönt! Jag lär nog testa.

Veckan som kommer har jag en känsla av kommer bli rätt jobbigt, Sandra och co har tenta på lördag, och vi har inlämning och redovisning av vårt arbete i veckan. Suck ,har inte pluggat på hela helgen men ärligt talat, jag vet inte vad jag skulle ha pluggat på. Skriva referenser i arbetet kanske, men det e jag kass på. Får fippla med det i morgon tror jag.

Börjar bli lite stressad över att jul är såå snart! Hinner inte med, har tok mkt i skolan nu innan jul så jag lär inte hinna njuta känns det som. Man längtar alltid efter jul, men sen när det väl kommer som är det över så fort och e nästan lite av ett antiklimax.. Och så mkt mat att man nästan spyr. fast jag längtar efter vårat knäckebröd, ska försöka hjälpa mor att baka i år! Sedan så är det ganska meningslöst att julpynta oxå, jag har jul HUR MÅNGA tomtar som hellst.. Kvällen innan julafton åker vi till Mjöbäck, sedan är vi hos farmor på julaftons dagen, sedan i Drägved på julaftons kvällen och så i Gislaved på juldagen hos Stefans mormor och morfar och så är det kanske utgång så med... Sedan på annandagen då kanske man är hemma lite.. men det känns onödigt att sätta upp massa tomtar för typ en dag,men det lär jag ju göra! Gillar det egentligen, det är mysigt att sätta upp men döden att ta ner..

Hepp hepp!

Julskyltning, here I come!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan du ha varit för snabb? Här så tar det en stund innan mitt namn dyker upp i rutan och postar jag innan det så syns det inte att det är jag!
Hoppas allt är bra med dig med! Tröjan var jättefin!! Puss gumman vi hörs snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback