Julafton, nästan

Idag är der dan innan doppare dan, men eftersom det är lördag så känns det alldeles speciellt och härligt. Ledig å klar med allt! Ska visserligen vira in lite ket å Stefan sen, han tycker jag gör det mkt bättre (kan hålla med honom) och så ska jag försöka få i väg lite jul hälsningar här på nätet oxå!

Sen i eftermiddag bär det av till mor å far, äta julmat ska vi göra. Mysigt. Trodde jag tyckte jul enbart var jobbigt för ett par dagar sen och typ bestämt att vi aboslut inte ska fira jul hemma nästa år (alltså typ åka långt bort på semester) men jag har nog ångrat mig, det är ju mysigt ändå! Brukar ju vara att förväntningarna aldrig inträffar ändå.. Men jag försöker bara vara så får allt annat ordna sig bäst det vill.

Nä, nu får det blir GOD JUL här, lär nog inte skriva nåt mer innan julafton, eller juldagen kanske tom nu!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

God Jul på dig också gumman! Ska ta massa kort, det lovar jag!! =) Puss puss tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback