Haft bebisbesök idag

Idag har jag haft bebis besök, Hanna å Tilde var här å åt frukost, eller Tilde åt inte nåt, men Hanna åt. Jag hade bakat frallor, gott å mysigt. Tycker det är så kul att träffa dom, känns aldrig som om jag å Hanna får pratat klart om allt, alltid nya saker att prata om. Det uppskattas och beror nog på att vi så gott som varit ihopväxta under många år i barndomen och tänker och fungerar ganska lika. Sedan att Hanna numera har världens sötaste bebis gör ju inte saken sämre (skulle haft mina söta bebis nu oxå bara..) Iaf så bytte jag å Tilde julklappar, jag fick en bok ( Djävluen bär prada, den hette väl så?) och ett fint diadem i typ skinn. Bra, gillar diadem nu för tiden! Tilde fick av mig en väldigt pedagogisk skallra så både plingar och prasslar och så där och ett par jätte fina byxor med två olika gröna färger och fjärilar i mörk och ljusrosa. tror hon blir jätte fin i det!! Jag har oxå fått världens sötaste julkort, ett på tilde i Tomteluva och ett på Nemi i tomteluva, såååå söta små tjejerna är! Har dock fått tre julkort från folk jag inte skickat till i år, men men. Så är det, tänkte skicka sms eller ringa dom ist. Tycker det är lite onödigt att skicka julkort till folk man aldrig umgås med eller pratar med annars, men det kanske är dom man ska skicka till?!?!? Det har inte jag gjort iaf, men tänker framföra en julhälsning till dom iaf!

Här är söta Tilde och hennes först julklapp, på mitt köksbord!
129941-16

Och mamma Hanna fick hjälpa till att öppna, Tilde är liiiite för liten för att öppna själv än, men snöret var roligt iaf.
129941-17

Har gjort julskina i dag oxå, precis färdig, hade lite problem med termometern som aldrig ville gå upp men det ordnade sig till slut. Nu ska den bara griljeras oxå. Ska nog gå å sätta på ungen igen nu och kanske äta nån form av lunch, min matdag blev lite konstig idag, har inte ens borstat tänderna än ju.. Nog dags.. :P

Hepp, nu ska det griljeras julskinka här.
 

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud va hon är söt! Och va inte söt jag var=)
Håller med, det är så kul att träffas och prata sådant som faktiskt intresserar!! Massa pussar gumman, och tack igen för frukosten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback