1 december

Vad kommer jag minns från denna dag i framtiden?? Den första december 2006, dagen då:
...Henke Larsson för mig helt oväntat lånades ut till manchester united (har knappt hämtat mig från chocken än).
...IDOL FINALEN gick av stapeln, me like. Har svårt att bestämma vem jag hejar på.
...Glöggpremiär
...Jag bytte glödlampa i min avdentsstjärna i köksfönstret, såå mysigt!
... Jag tvättade min gräddvita munktröja och kaffefläcken nästan gick bort, med hjälp av sanitets rent!


Ja det är väl vad som hänt/händer idag. Jag har faktiskt bestämt vem jag ska rösta på i Idol finalen. Förra året skickade jag ett sms på både agnes och sebastian, men Stina påstod innan idag att man är tvungen att välja, man kan inte äta kakan och ha den kvar! Så jag har valt, ERIK. Markus e redan stjärna och kung och äger. Erik oxå stundtals, men det händer ignet spännade när Markus kommer ut på scenen jag vet redan vad jag kommer få höra! När Erik kommer ut blir det nåt mer oväntat, och ofta kanonbra, därför lägger jag min röst på ERIK, men blir inte ledsen om Markus vinner, jag håller på honom med (och tror faktiskt att han kommer vinna). Det var svårt att ställa om hjärnan, jag har fokuserat på att Johan ska ut ett tag och nu när han har åkt spelar det inte så stor roll längre... Den som lever får se!

Kan hända att jag återkommer med en rapportering senare, hur läget ser ut i paus eller så :P

Nu e det dags för middag! Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Herregud vilken spännande final=)=) Jag sitter som på nålar.. puss gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback